مقالات
اولین قدم برای تاسیس یک استارتاپ پیدا کردن یک نیاز کاربران است که شما بتوانید راهی بهتر از تمام روشهای موجود برای رفع این نیاز ارائه کنید.
استارتاپ یا استارتآپ یک سرمایهگذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا ایدهی جدیدی برای کسبوکار ارائه میدهد.
نیاز بازار قبل از آغاز کسبوکار و پول خرج کردن، باید با مشتریان احتمالی خود در مورد محصول صحبت کنید. به این ترتیب به اعتبار مدل کسبوکار خود کمک میکنید و باعث صرفهجویی زیادی در زمان و هزینه میشوید.
از هر ۱۰ کسب و کار جدید، ۹ مورد به شکست منجر میشود. با توجه به این حقیقت آیا ریسک شروع یک کسب و کار جدید را بپذیریم?
مهارت و سرعت برای موفقیت هر استارتاپی لازم است. در واقع از این دو فاکتور در تمام مراحل تصمیم گیری، ساخت و اجرای استارتاپ و ورود آن به بازار رقابتی استفاده میشود.
در پس موفقیت و یا شکست هر ایدهای یک تیم و یا به عبارتی بهتر مجموعهای از بنیانگداران آن حضور دارند که در دستیابی به اهداف و یا عدم حصول آنها نقش کلیدی دارند.